ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

на надання послуг

Прочитайте текст даної оферти і, якщо Ви не згодні з яким-небудь пунктом цієї оферти, чи не зрозуміли будь-який пункт цієї оферти, пропонуємо Вам відмовитися від освітніх послуг у дитячому центрі розвитку «Дивограй», або уточнити інформацію, що Вас цікавить за тел. (098)023-13-04.

У випадку прийняття умов даної публічної оферти, Ви погоджуєтесь з всіма умовами оферти і Вам зрозумілі всі її положення.

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Викладений нижче текст Договору, адресований фізичним особам, які тимчасово або постійно на законних підставах проживають на території України і є офіційною публічною пропозицією (відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України) суб'єкта підприємницької діяльності дитячий центр розвитку «Дивограй» в особі фізичної особи-підпримця Єсєналієвої Тетяни Валентинівни, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2712501561, надалі - «Заклад» або «Виконавець», про надання освітніх послуг в дитячому центрі розвику «Дивограй» на визначених Договором умовах, згідно обраному переліку освітніх послуг, вказаних у формі Заяви на освітні послуги.

Договір вважається укладеним в порядку ст. 642 ЦКУ і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Користувачем послуг дій, передбачених п. 4.5. Договору, що означають повне і беззастережне прийняття Вами всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень (акцепт).

Суб'єкт підприємницької діяльності дитячий центр розвитку «Дивограй» в особі фізичної особи-підпримця Єсєналієвої Тетяни Валентинівни, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2712501561, надалі «Виконавець», та батьки дитини, що користуватиметься послугами дитячого центру розвику «Дивограй», надалі «Замовник», з іншої сторони, надалі по тексту разом поіменовані «Сторони», а кожна окремо - «Сторона» уклали цей Договір послуг (надалі - Договір) про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1 Предметом цього Договору є надання Закладом освітніх послуг Користувачу послуг, згідно обраного переліку освітніх послуг, вказаного у формі Заяви на освітні послуги, на визначених Договором умовах.

1.2. Виконавець надає Замовнику платні послуги з організації денного догляду, виховання, розвитку і освіти дитини Замовника в закладі Виконавця (далі Заклад) згідно відповідних програм та методики (надалі - послуги) за відповідним розкладом.

1.3. Кількість дітей у групі складає не більше ніж 15 осіб.
1.4. Заклад працює з 8:30 до 19:00 годин кожного робочого дня; за попередньою домовленістю з 8:00 до 19:30 та у вихідні дні.

1.5. Літній період в закладі встановлюється з 01 червня по 31 серпня.

1.6. Заклад не працює під час:

- літньої відпустки, строки якої встановлюються окремим розпорядженням  на кожен календарний рік;

- вихідних днів;

- святкових і неробочих днів, встановлених чинним законодавством України.

1.7. У випадку, якщо розпорядженням керівника навчального закладу встановлений період літньої канікул (період коли навчальний заклад не працює), Виконавець зобов'язаний повідомити Замовника про встановлення літніх канікул з точно визначеними датами їх початку та закінчення. Повідомлення Замовника відбувається шляхом розміщення інформації на сайті Виконавця та розміщення письмового оголошення на інформаційних стендах в приміщенні навчального закладу Виконавця на видному місці за 30 календарних днів до початку літніх канікул. Замовник також додатково повідомляється про дати літніх канікул працівником Виконавця усно.

1.8. Замовник стверджує та гарантує, що укладання цього договору здійснюється за попередньої, безумовної згоди іншого із подружжя (батько, матір дитини або осіб, які їх замінюють).

2. ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ:

2.1. Договір укладається між Виконавцем освітніх послуг і Замовником послуг у формі договору приєднання (ст. 634 ЦКУ).

2.2. Акцепт умов Договору означає повне і беззастережне прийняття Користувачем послуг всіх умов Договору, без будь-яких виключень та/або обмежень і рівносильний укладенню двостороннього письмового Договору про надання освітніх послуг Виконавцем, згідно обраному переліку освітніх послуг, вказаних у формі Заяви на освітні послуги.

2.3.Користувач послуг здійснює акцепт Договору після ознайомлення з його умовами, викладеними в загальнодоступному місці або на сайті Вконавця послуг, шляхом сукупного або окремого виконання будь-якої з наступних дій:

- заповнення Користувачем послуг спеціалізованої форми Заявки на послуги;

- надання документів, перелічених у п.4.2.2 Договору;

- оплата Користувачем, або іншою особою послуг Виконавця згідно встановленого цим Договором порядку і Тарифів, надалі - "Тарифи», що розміщені на сайті та інформаційному стенді Виконавця; .

Будь-яка з вказаних дій окремо, яка виконана Замовником, свідчить про те, що Замовник послуг ознайомлений із даним Договором і згодний з його умовами в повному обсязі.

2.6. Термін акцепту не обмежений.

2.7. Договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту акцепту, що визначається датою заповнення Заяви на освітні послуги і діє протягом усього терміну отримання освітніх послуг або до моменту розірвання на підставах, визначених умовами Договору та/або нормами чинного законодавства України.

2.8. Укладання Договору означає, що Замовник послуг:

- у необхідному для нього обсязі ознайомився з функціонуванням і правилами надання послуг;

- визнає професійну придатність освітнього персоналу дитячого центру розвитку «Дивограй», відповідність приміщень, і правил здійснення всіх дій, описаних в цьому Договорі;

- дає згоду (дозвіл) на обробку його персональних даних з метою підтвердження повноважень суб'єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин;

- приймає всі умови вказаного Договору без зауважень.

2.9. Сторони забезпечують захист персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. №2297-VI.

3. РОЗРАХУНКИ ЗА ДОГОВОРОМ

3.1 Послуги надаються Замовнику на умовах передоплати, відповідно до Тарифів, вказаних на інформаційному стенді та/або на сайті ( https://cms.divograj.webnode.com.ua) Виконавця освітніх послуг.

3.2. За несвоєчасно внесену платню нараховується пеня у розмірі 3(три) % за кожний прострочений день.

3.3. При затриманні плати більше ніж на 5 днів без поважних причин Виконавець залишає за собою право відмовити в наданні освітніх послуг Замовнику, що не звільняє останнього від виконання своїх фінансових зобов'язань перед Закладом.

3.4. Оплата, внесена Замовником послуг у разі одностороннього припинення договору Виконавцем послуг, у зв'язку із порушеннями умов даного Договору з боку Замовника, не повертається.

3.5. Оплата освітніх послуг Закладу, а також інших фінансових зобов'язань Замовника перед Закладом, які можуть виникати у відповідності з вимогами цього договору, здійснюються готівкою або шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця послуг.

3.6. Замовник сплачує Виконавцю щомісячний платіж за надання послуг згідно даного Договору шляхом 100 % попередньої оплати до 01 (першого) числа місяця, в якому дитина буде відвідувати заклад (звітний місяць), готівкою в порядку визначеному Виконавцем або безготівковим шляхом на банківський рахунок Виконавця, зазначений в цьому Договорі. Місяцем, що підлягає оплаті, вважається календарний місяць, незалежно від кількості вихідних та святкових днів, каратину, занять, які дитина не відвідувала з причин Замовника (за сімейними обставинами, відпустка та інше) або за погодними умовами.

3.7. Виконавець встановлює для Замовника наступні знижки:

3.7.1. Якщо Замовник сплачує послуги Виконавця в порядку попередньої оплати одним платежем, за 3 (три) календарних місяці поспіль, Виконавець встановлює Замовнику знижку, що дорівнює 5% від загальної суми вартості послуг.
3.7.2. Якщо Виконавець надає послуги для 2-х та більше дітей Замовника одночасно, Виконавець встановлює Замовнику знижку, що дорівнює 10% від загальної суми вартості послуг.

3.7.3. Для дітей з тимчасово окупованих територій надається знижка 5%.

3.8. Щомісячний платіж вартості Послуг за цим договором не підлягає зменшенню та не повертається Замовнику, у випадку дострокового розірвання цього Договору та/або якщо дитина, з будь-яких причин, не відвідувала навчальний заклад.

3.9. За перебування дитини у закладі після 19-00 години (незалежно від причин) Замовник зобов'язаний компенсувати Виконавцю плату за роботу педагогічного працівника понад встановлену тривалість робочого дня з розрахунку 100 грн. (сто гривень) за кожні 30 хвилин, готівкою в порядку визначеному Виконавцем або безготівковим шляхом на банківський рахунок Виконавця, зазначений в цьому Договорі.

3.10. Вартість послуг Виконавця за цим договором може бути збільшена у зв'язку з підвищенням тарифів на комунальні платежі, мінімальної заробітної платні, галузевих ставок педагогічних працівників, ціни обов'язкового обладнання навчального закладу, у тому числі корекційного, навчально-наочних посібників, іграшок, навчально-методичної, художньої та іншої літератури, а також у зв'язку зі зміню кон'юнктури ринку, зростання інфляції та у випадку надання закладом послуг, що потребують залучення додаткових педагогічних працівників.

3.10.1. Про збільшення вартості послуг Виконавець повинен повідомити Замовника за 30 календарних днів шляхом розміщенні інформації на стенді та/або на сайті Виконавця.

3.10.2. У випадку, якщо послуги за цим договором сплачені Замовником у порядку передоплати, сума фактично сплачених коштів підлягає перерахунку у відповідності до нової вартості послуг та включається в наступні щомісячні платежі Замовника.

3.10.3. Якщо Замовник не погоджується з новою вартістю послуг, то дія цього Договору припиняється через 30 днів після повідомлення про зміну вартості послуг. При цьому грошові кошти, сплачені Замовником на виконання цього Договору, Замовнику не повертаються.

4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

4.1 Виконавець зобов'язаний:

4.1.1. Належним чином надавати Замовнику послуги, визначені цим Договором, відповідно до вимог Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», інших законів та нормативних актів України.
4.1.2. Забезпечити дотримання прав учасників навчально-виховного процесу відповідно до законодавства.
4.1.3. Інформувати Замовника з правилами відвідування закладу та надання послуг Виконавцем. Таке інформування здійснюється на сайті Виконавця та шляхом розміщення інформаційних стендів у приміщенні (на видних місяцях доступ до яких мають батьки) закладу.

4.1.4. Створити безпечні, комфортні умови для перебування дітей у закладі.

4.1.5. Організувати діяльність з розвитку здібностей та інтересів дитини.

4.1.6. Забезпечити навчально-виховний процес необхідним ігровим, наочним, методичним приладдям, кваліфікованими кадрами.

4.1.7. Зберегти місце за дитиною у випадку її захворювання або санаторно-курортного лікування за умови своєчасного та в повному обсязі внесення плати за послуги.

4.1.8. Не допускати до роботи працівників без медичного дозволу.

4.2 Замовник зобов'язаний:

4.2.1. Ознайомитися з правилами відвідування закладу та умовами здійснення навчально-виховного процесу та надання послуг Виконавцем.

4.2.2. У разі замовлення послуги з організації денного догляду за дитиною та сімейної школи на момент укладання Договору Замовник зобов'язаний надати Виконавцю:

  • копію свідоцтва про народження дитини;
  • заяву батьків (осіб, що їх замінюють);
  • інші документи на вимогу Виконавця;
  • надати Виконавцеві довідку про епідоточення, видану дільничним лікарем не пізніше як за 3 дні до початку відвідування закладу.

4.2.3. Своєчасно сплачувати вартість послуг Виконавця у порядку та у строки передбачені цим Договором.
4.2.4. Виконувати вимоги цього Договору, рекомендації педагогічних працівників, дотримуватися правил відвідування закладу та умов здійснення навчально-виховного процесу та надання послуг Виконавцем.
4.2.5. Надати Виконавцю вичерпні дані, достатні для ідентифікації та визначення повноважень представників Замовника, які мають право приводити та забирати дитину або особисто приводити та забирати дитину у педагога.
4.2.6. Інформувати про причини відсутності дитини протягом першого дня відсутності шляхом телефонування чи особисто.

4.2.7. Повідомити Виконавця про індивідуальні особливості дитини, у тому числі фізичні та психологічні.

4.2.8. Приводити в заклад здорову дитину, повідомляти Виконавця про її самопочуття вдома та незвичайні випадки (падіння, ушкодження, скарги на погане самопочуття, тощо).

При наявних ознаках хвороби не приводити дитину до закладу. При цьому після перенесеного захворювання прийом дитини до закладу дозволяється за наявності медичної довідки закладу охорони здоров'я, в якому дитина перебуває під медичним наглядом.

4.3. Виконавець має право:

4.3.1. Самостійно добирати навчальні програми, посібники, методики навчання та виховання, комплектувати групи за віковими ознаками та/або рівнем сформованих компетенцій.

4.3.2. Вимагати у Замовника документи, що є необхідними для укладання та виконання цього договору.

4.3.3. Вимагати дотримання Замовником правил та умов здійснення навчально-виховного процесу та надання послуг в закладі Виконавця, зокрема:

  • правила відвідування, поводження і безпеки в закладі;
  • Замовник, їх довірені особи, діти та інші відвідувачі сторони Замовника повинні о виконувати вказівки персоналу закладу Виконавця, дотримуватися норм етичної поведінки, не заважати проведенню навчально-виховного процесу;
  • дитина при відвідуванні закладу повинна мати охайний вигляд, чисто вимита і причесана, у чистому одязі й взутті, одягнена по сезону, з носовою хусткою, влітк - у панамі, повинна мати змінне взуття;
  • необхідно вийняти з кишень одягу будь-які тверді і гострі предмети, а також мобільні телефони, гаманці та інші коштовні речі.

4.3.4. Не приймати дитину до закладу при наявних ознаках хвороби (нежить, кашель, підвищення температури тіла та інше).
4.3.5. За порушення умов цього Договору в т.ч. і тих, що стосуються сплати Замовником послуг, щомісячних платежів, оплати за перебування дитини у закладі після 19-00 години, Виконавець має право відмовити у надані послуг за цим Договором, не допустити дитину Замовника до відвідування занять та/або заборонити входити на територію закладу, особам які порушили умови цього Договору. При цьому кошти, раніше сплачені за послуги, такому Замовнику не компенсуються. Рішення про недопущення дитини до занять, або заборону входу Замовнику і його довіреним особам приймає керівництво Виконавця, рішення якого є остаточним.

4.3.6. Вносити пропозиції та рекомендації щодо розвитку, навчання, удосконалення родинного виховання дитини.

4.3.7. На дострокове розірвання цього Договору у випадках та у порядку встановленому цим Договором.

4.3.8. В односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір, шляхом публікації змін на сайті Виконавця та інформаційних стендах в приміщенні закладу. Зміни вступають в силу з моменту публікації (окрім випадків передбачених при зміні вартості послуг Виконавця за цим Договором), якщо інший термін вступу змін в силу не визначений додатково при їх публікації.

4.3.9. Відрахувати дитину з установи при наявності медичного висновку про стан здоров'я дитини, що перешкоджає її подальшому перебуванню в дитячому центрі розвитку «Дивограй», за заявою батьків або без такої, а також у випадку тривалої відсутності дитини (протягом більше одного місяця) без поважної причини.

4.3.10. Користуватися іншими правами, що передбачені умовами цього Договору та нормами чинного законодавства України.

4.4 Замовник має право:

4.4.1. Отримувати послуги, згідно переліку, розміщеному на сайті та у закладі Виконавця.

4.4.2. Отримувати інформацію та консультації про розвиток, освіту та виховання дитини.

4.4.3. Вносити пропозиції щодо покращення надання послуг згідно цього Договору.

4.4.4. Відвідувати заходи, що проводяться у закладі, згідно умов Виконавця.

4.4.5. На дострокове розірвання цього договору у порядку та на умовах передбачених цим Договором.

4.4.6. Користуватися іншими правами, що передбачені умовами цього Договору та нормами чинного законодавства України.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. Сторони беруть на себе виконання обов'язків, що передбачені цим Договором, та несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків згідно умов цього Договору та чинного законодавства України.

5.2. Педагогічний працівник (вихователь) безпосередньо відповідальний за життя і здоров'я довірених йому дітей відповідно до норм чинного законодавства України.
5.3. У разі порушення Замовником умов цього договору в частині здійснення щомісячних платежів, Замовник зобов'язаний сплатити Виконавцю штраф в розмірі, що дорівнює 3% від суми боргу, за кожний день прострочення платежу.

5.4. Відповідальність за пошкоджене майно дітьми, яке знаходиться в приміщенні навчального закладу, несуть батьки, та зобов'язуються відшкодовувати завдані збитки Виконавцю.

5.5. Виконавець послуг несе відповідальність перед Замовником послуг у розмірі суми Передоплати, документально підтвердженої.

4.6. У випадку порушення Замовником умов цього Договору Виконавець не несе відповідальності за виконання своїх зобов'язань за Договором.

4.7. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань за даним Договором, якщо це стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після набуття чинності даного Договору в результаті подій надзвичайного характеру, які не могли бути передбаченими та які неможливо було запобігти розумними заходами.

6. ПОРЯДОК РОЗВ'ЯЗАННЯ СУПЕРЕЧОК:

6.1. Усі суперечки, що можуть виникнути у зв'язку з виконанням цього Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів або згідно чинного законодавства України.

7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

7.1. Договір вступає в дію з моменту його акцепту.

7.2. Цей Договір може бути достроково розірваний:

7.2.1. За домовленістю сторін, шляхом укладання відповідного договору про дострокове розірвання цього Договору.

7.2.2. Виконавцем у випадках:

  • неналежної поведінки дитини (знущання над іншими дітьми, використання нецензурних слів, нанесення тілесних ушкоджень іншим особам, тощо);
  • порушення Замовником кожного з пунктів умов цього Договору (зокрема тих, що були внесені Виконавцем в односторонньому порядку) в т.ч. і тих, що стосуються сплати Замовником послуг, щомісячних платежів;
  • порушення Замовником правил та умов здійснення навчально-виховного процесу та надання послуг в закладі Виконавця;
  • якщо Замовник не погоджується з новою вартістю послуг та не підписує відповідний договір про внесення змін.

При настанні вказаних обставин Виконавець повідомляє Замовника про розірвання цього Договору за один робочий день до дня розірвання Договору.

7.2.3. На вимогу однієї зі Сторін.

Сторона, яка бажає розірвати цей Договір, зобов'язана повідомити про це іншу Сторону не пізніше, ніж за 30 календарних днів до моменту припинення Договору (якщо інший строк не встановлений цим Договором).

7.2.4. Якщо виконання стороною договору своїх зобов'язань є неможливим у зв'язку з прийняттям нормативно-правових актів, що змінили умови, встановлені договором щодо послуги, і будь-яка зі сторін не погоджується із внесенням змін до Договору.

7.3. При достроковому розірванні цього договору, з будь-яких підстав, кошти, що внесені Замовником за цим договором йому не повертаються.

8. ОСОБЛИВІ УМОВИ

8.1. Акцептуючи Договір, Замовник відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надає Виконавцеві однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку його персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, що міститься у цьому Договорі, рахунках, актах та інших документах, що стосуються цього Договору та виконання цього Договору, з метою забезпечення реалізації освітніх, цивільно-правових, господарсько-правових, адміністративно-правових, податкових відносин і відносин у сфері бухгалтерського обліку, а також Замовник підтверджує, що отримав повідомлення про включення його персональних даних до бази персональних даних Виконавця, та що Замовник повідомлений про свої права, як суб'єкта персональних даних, які визначені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а також мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються.

Сторони зобов′язуються забезпечувати виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», включаючи забезпечення режиму захисту персональних даних від незаконної обробки та не законного доступу до них, а також забезпечувати дотримання прав суб'єкта персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних».

8.2. Всі питання, які не врегульовані цим Договором, вирішуються шляхом переговорів або в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

8.3. У випадку зміни власних реквізитів Сторони зобов'язані письмово повідомити один одного не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дня виникнення таких змін.
8.4. Сторони підтверджують, що вони досягли згоди щодо всіх істотних умов Договору і жодна із них не буде посилатися в майбутньому після укладення цього Договору на недосягнення згоди по істотним умовам Договору як на підставу для визнання його неукладеним або недійсним.
8.5. Всі зміни та доповнення до цього Договору (окрім випадків односторонньої зміни умов договору Виконавцем) оформлюються шляхом укладання сторонами договору про внесення змін до цього Договору та/або додатками до цього Договору.
8.6. Цей договір є єдиним діючим договором між сторонами, усі попередні договори та домовленості, з моменту підписання цього договору вважаються недійсними.
8.9. Додатком №1 до цього договору є правила відвідування закладу.
8.10. Цей Договір укладено в двох оригінальних примірниках - по одному для кожної зі Сторін, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної Сторони.


Додаток № 1 до договору Публічної оферти

Правила відвідування ДЦР «Дивограй»

  • Навчальний рік починається 01 вересня та триває по 30 червня поточного року. ДЦР «Дивограй» працює з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 19.00. Вихідні дні: субота, неділя та святкові дні, встановлені законодавством України.
  • Директор Закладу приймає батьків чи їх довірених осіб за попереднім записом у адміністратора Закладу.
  • Батьки чи їх довірені особи повинні приводити і забирати дітей згідно режиму закладу.
  • Замовники послуг та діти повинні шанобливо ставитися до відвідувачів і працівників Центру.
  • Приводити дитину до Ценрту слід за 5-10 хв. до початку занять і забирати одразу після завершення. Догляд за дитиною понад 10 хв. оплачується додатково, згідно переліку послуг.
  • Забороняється заважати проведенню занять, заглядати в аудиторію під час занять, голосно розмовляти.
  • На заняттях діти перебувають без батьків.
  • Заходити до Центру (крім приймальні) можна тільки у змінному взутті або бахілах. Перебування босоніж заборонено.
  • З моменту передачі дитини батькам, довіреним особам ДЦР «Дивограй» не несе відповідальність за життя та здоров'я дитини.
  • Батьки повинні повідомити адміністрацію закладу в письмовій формі про наявність у дитини особливостей організму (алергії), що вимагають особливого поводження.
  • Батьки (їхні представники) беруть на себе зобов'язання приводити на заняття дитину здорову, чисту та охайну.
  • Дорослі несуть відповідальність за майно Центру, що використовується ними або їхніми дітьми. У разі псування майна батьки або особи, що їх заміняють, відшкодувують завдані збитки, які визначаються адміністрацією Центру.
  • Відео- та фотозйомку у приміщеннях Центру можна проводити тільки з дозволу адміністрації.
  • У разі відсутності дитини (хвороби або з іншої причини) потрібно повідомити адміністратора телефоном.
  • Щоб уникнути інфікування дітей і дорослих просимо не приходити в Центр із симптомами захворювання (нежить, кашель, чхання, підвищення температури тіла тлщо). Якщо працівник Центру виявить ознаки захворювання дитини під час заняття, він зобов'язаний повідомити про це одного з батьків (законного представника); той, своєю чергою, зобов'язаний у найкоротший термін забрати дитину з Центру, не чекаючи завершення заняття. Після хвороби відвідування занять у центрі можливе за умови надання довідки від лікаря.
  • За коштовні, загублені, забуті або залишені без нагляду речі адміністрація відповідальності не несе.
  • Батькам та іншим особам перебувати в навчально-ігрових та підсобних приміщеннях Центру можна тільки за погодженням з адміністрацією. Для отримання інформації та вирішення різних питань передбачена територія приймальні.

Заняття в групах, індивідуальні заняття та консультації

  • Відвідування разового заняття, консультації або придбання абонемента підтверджує згоду з усіма перерахованими правилами. При порушенні правил адміністрація залишає за собою право розглядати питання про подальше відвідуванні дитиною занять у Центрі
  • Заняття проводяться за розкладом. Час індивідуальних консультацій узгоджується з необхідним фахівцем.
  • Групи комплектуються за віком і рівнем розвитку дітей.
  • Адміністрація залишає за собою право заміни викладача та внесення змін у розклад занять. Зазначені в розкладі заняття не передбачають прив'язки до конкретного викладача.
  • Присутність дитини на заняттях можлива за попереднім записом або за абонементом.
  • Заняття починаються згідно розкладу. Запізнення дитини не є причиною зміни розкладу.
  • Перед початком заняття необхідно відмітитися у адміністратора, за наявності - надати абонемент.
  • Адміністрація має право відмовити у відвідуванні дитиною занять Центру, вказавши причини відмови батькам або іншому супроводжуючому.
  • При неадекватній поведінці дитини батьки зобов'язані забрати її з занять.
  • Батьки та супроводжуючі особи несуть відповідальність за здоров'я, безпеку та поведінку своїх дітей.
  • Забороняється вести розмови по мобільному телефону під час занять.
  • Заборонено приносити на заняття продукти харчування без попереднього узгодження з адміністрацією.
  • Сплата занять і абонементів проводиться перед початком занять.
  • У разі запланованої відсутності дитини (незалежно від причини) потрібно заздалегідь повідомити про це адміністратора Центру.
  • Дата початку дії абонемента не може бути перенесена.
  • Придбання абонемента дає право відвідування занять в певній групі за розкладом у зазначеному місяці.
  • Абонемент дійсний один місяць. За час дії абонемента лише 2 заняття можуть бути перенесені за умови попереднього повідомлення про відсутність дитини через хворобу та надання довідки.
  • Невикористана дія абонемента не відшкодовується.
  • Продовження абонемента проводиться в день відвідування останнього заняття за чинним абонементом. Якщо абонемент своєчасно не оплачений - адміністрація не гарантує збереження місця в групі.
  • Гроші за придбаний абонемент не повертаються.
  • Для високоякісної взаємодії просимо своєчасно повідомляти адміністрацію про зміну контактного номера телефону.

Адміністрація залишає за собою право введення нових пунктів правил і зміни діючих.