Домашня початкова школа

Навчальне середовище


Для учнів створено умови, максимально наближені до домашніх, таким чином діти не відчувають дискомфорт і стрес. Режим дня передбачає зміну навчальної діяльності на ігрову на свіжому повітрі та творчу о другій половині дня.

Усі навчальні приладдя та підручники знаходяться в класі, домашні завдання не задаються, тому немає необхідності ностити важкі портфелі. Зберігається не тільки фізичне здоров'я дітей, а й не втрачаються теплі стосунки із батьками через необхідність ввечорі робити домашні завдання.

Методики викладання


Вкористовуються сучасні методики викладання;  уроки об'єднано у тематичні блоки, що зменшує навантаження на учня; невелика наповнюваність класів дозволяє організувати інивідуальний підхід до кожного учня; ігрова форма проведення уроків  дає можливість дітям не втрачати інтерес до навчання.

Колектив


Висока кваліфікація працівників і досвід педагогічної роботи дозволяють не тільки організовувати різноманітну навчальну діяльність учнів, а й впроваджувати нові методи і технології, постійно розвиватися та вдосконалюватися.

Організація роботи школи

   Наша школа працює в режимі повного дня, що є оптимальним для того, щоб надавати дитині не просто знання, а й залишати час для ігор, спорту, позакласних занять, хобі та інших активіті, які допомагають у повноцінному розвитку дитини.

 Методики викладання у нашій школі орієнтовані на дитину та її індивідуальність. Усі підходи до навчання побудовані із урахуванням природньої цікавості, адекватних систем подачі матеріалу та формування корисних навичок. Запроваджуються інноваційні, ігрові технології навчання, технології case-study, інтерактивні методи групового навчання, проблемні методики з розвитку критичного і системного мислення.  Ми живемо у світі, який не розділено на окремі дисципліни чи предмети, тому й дітям важливо бачити його цілісним. Велике значення при цьому відіграє практичне застосування отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Це «освіта навпаки», коли спочатку щось робимо, а потім шукаємо знання. Це набагато цікавіше й результативніше.

  Процес навчання складається не тільки із навчальних занять, а включає в себе вистави, екскурсії, предметні тижні, свята, студії, ділові та розважальні ігри, майстер-класи. Ми вивчаємо програму не тільки в школі, але й на вулиці, в парку, в музеї чи ще десь, де нам зручно та де це може бути корисним.

   Програму діти вивчають всі разом, а завдання отримують індивідуальні. Ми не вчимо "зубрити", ми вчимо думати, розмірковувати, відчувати свої бажання, розуміти свої сили, планувати та шукати нові рішення, реалізовувати творчий потенціал. 

Є можливість відвідування школи тричі або двічі на тиждень. Графік роботи і навчальний план у такому випадку скдадаються індивідуально, згідно визначених предметів.